piątek, 6 kwietnia 2012

23. Euro 2012.

Jeszcze tylko miesiąc do rozegrania pierwszych rozgrywek euro. Rodzice zadecydowali, że wynajmą dwa pokoje jakimś kibicom. Od razu dostaliście odpowiedź od jakieś grupki chłopaków z UK, maja przyjechać dzień wcześniej przed meczem Anglia-Francja.


                                                                      ***
Miesiąc później...
Wstałaś rano i podeszłaś do okna, zauważyłaś, że właśnie przed domem zaparkowała limuzyna. Wyszło z niej pięć chłopaków, nie rozpoznałaś ich bo stali zbyt daleko. Kiedy zeszłaś na dół okazało się, że są to chłopacy z 1D. Oni właśnie mieli wynajmować pokoje u was. Rodziców nie było w domu, pojechali po zakupy. Louis zaproponował zrobienie płatków, a Zeyn swoich ciasteczek. Kuchnia wyglądała okropnie po ich gotowaniu. Okazało się, ze z nich są niezłe ziółka. Wieczorem wybraliście się razem na rozgrywki akurat siedzieliście koło siebie, lecz kibicowaliście innym drużynom. Chłopacy założyli się z tobą, ze jeśli Anglia wygra to masz dać każdemu namiętnego całusa. Zeyn powiedział do mnie, podwójnego : D Niestety Anglia wygrała i musiałam pocałować każdego z nich, kiedy dotarłam do Zeyna ten pocałunek trwał tak długo, że miało się wrażenie jak by to była wieczność, ale ta lepsza część jej. Po meczu chłopaki, odegrali kilka kawałków singli w naszym ogródku zrobili większy szło niż piłkarze. Do naszego domu przybyła cała wieś. Było ekstra. Rankiem szykowałam się w łazience kiedy wszedł do niej przez przypadek Louis z Zeynem. Zrobili takie oczy jak by zobaczyli świętą krowę. Zeyn padł na kolana i zaczął się modlić, a Louis zaczął śpiewać. Chłopaki obiecali mi, że zaproszą mnie do Anglii na wspólne wakacje, oraz obiecali podpisać kontrakt płytowy ze mną. Było to niesamowite euro. Jestem wdzięczna bogom za to.

1 komentarz: