poniedziałek, 19 marca 2012

1. Telefon do nieznajomego

W te wakacje pojechałaś do kuzynki, która mieszka w Anglii. Nie byłaś za bardzo przekonana co do tego wyjazdu, ponieważ nie znasz tam nikogo i musiałaś sama zająć się sobą. Po rozpakowaniu się w skromnym pokoiku, zdecydowałaś się ruszyć w miasto. Chodząc wąskimi uliczkami, wstąpiłaś do sklepu z gadżetami z 1D. Bez zastanowienia weszłaś do środka. Kupiłaś kilka drobiazgów i chcąc się pochwalić tym, co kupiłaś, pobiegłaś do pobliskiej budki telefonicznej. Będąc rozkojarzona, źle wybiłaś numery telefonu koleżanki. W telefonie słychać sygnał...
 Pii... pii...
Nagle po drugiej stronie odzywa się męski głos.
 - Przepraszam, do kogo się dodzwoniłam?
 - Po drugiej stronie Zayn Malik
. - Chyba se żarty robisz!
 - Wcale nie. Jeśli mi nie wierzysz, przyjdź na koniec ulicy Time. Kiedy dotarłaś na koniec ulicy, po drugiej stronie pasów stał Zayn z pączkami i śnieżnobiałym uśmiechem. Przebiegł przez ulicę, podszedł do ciebie i powiedział: - Cześć, piękna, mam nadzieję, że uwielbiasz pączki. Po rozmowie z przepięknym chłopakiem, wstałaś i powiedziałaś: - Dziękuję za miłe popołudnie. Chciałaś już odejść, ale on cię zatrzymał. - Hej piękna, co ty sobie myślisz? Że sobie odejdziesz i nie zostawisz mi nawet numeru telefonu? Wymieniliście się numerami i spokojnie zaczęłaś wracać do domu. Wieczorem dostałaś sms-a: "Piękna, wyjrzyj przez okno". Wstałaś z łóżka w piżamie i podeszłaś do okna. Na chodniku stał Zayn z gitarą i zaczął grać przepiękną miłosną piosenkę. Nagle w twoich oczach pojawiły się łzy i zaczęłaś się śmiać ze szczęścia. Po pięknej balladzie Zayn zaproponował wypad na rowery następnego dnia. Ty bez wahania zgadzasz się na propozycję i zaczęłaś zastanawiać się nad jutrzejszym dniem.


8 komentarzy:

  1. Chciałabym tak przypadkowo zadzwonić do Zayna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobno nr do Louisa ale boje sie zadzwonic.
    Kiedys raz zadzwonilam i oderal ale po 1 sekundzie sie rozlaczylam... OK BRAWA DLA MNIE -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj, pliisss :)

      Usuń
    2. nonom podaj ;>

      http://onenickejworld.blogspot.com/ zapraszam ! ;d

      Usuń
    3. podaj mi ten numer do luisa

      Usuń
  3. Wystukać tak przypadkowo numer Zayna, to lepiej, niż wygrać w Lotto =D I do tej u góry:) - podaj numer Louisa, ja napewno zadzwonie:> - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chciałam zadzwonić do nialla żeby sie z nim zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie mam Nialla numeru telefonu

    OdpowiedzUsuń