sobota, 15 września 2012

132. Komiks

Dawno nie dodałam żadnego komiksu, więc czas na coś nowego ; )

Kiedy idziesz korytarzem nowej szkoły, chłopacy padają na twój widok.
 Kiedy któryś próbuje zarwać cię na jakiś teks typu: jesteś słodka, może gdzieś pójdziemy.
tumblr_m3h7dvHTtK1rsvgv8o1_500_large.gif

tumblr_m0douhYZFb1r6by12o1_r5_500_large.gif

Kiedy masz śmietankę w kąciku ust, chłopak zawsze reaguje tak;

tumblr_m0qj52xUvk1qj2h6ao2_250_large.gif

Gdy chłopak chce zrobić tobie niespodziankę  
tumblr_m2m5oxPstR1r3w9hzo1_250_large.gif

Kiedy masz dość gadania kolesia 

tumblr_m2j5nvtgmN1rnwjh6o1_500_large.gif

Kiedy śpiewa i zarazem tańczy pod twym domem

image

Gdy skończyły mu się kwiatki 


Kiedy dajesz mu wreszcie szanse 


1k Larry Stylinson moja kopalnia gifs dobry gif: ls wh y do u poczuć Larry to jest 05:30 im płakać

No to jedziemy na randkę : D
(nasz kabriolet) 

mój t

Jak zwykle randka wypadła śpiewająco 

Larry Stylinson kopalnia lourry tak dobrze boobear i Babycakes

taki se ale mi się wydaje że nieźle wyszedł ; D

5 komentarzy:

  1. A i dobrze Ci sie wydaje. Nieźle wyszedł : )

    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, fajnie. Kabriolet mi się podoba :D

    hermagicstory.blogspot.com

    fajny blog, zaczyna dopiero :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahahahahahahahahaha


    to z kabrioletem mnie rozwaliło

    OdpowiedzUsuń