środa, 12 września 2012

130. Szok

Imagin na zamówienie.
Od Marty dla Agaty ; )

Jesteś świeżo po nocy poślubnej z Harry'm. Nie dawno dowiedziałaś się, że za kilka miesięcy na świat ma przyjść Harry junior. Nie wiedział jak powiedzieć o tym Harre'mu. Chłopak mógłby się stać za opiekuńczy w stosunku do ciebie. Zabraniałby ci nawet wyjść z łóżka. Dlatego ciążę utrzymywałaś przed nim w tajemnicy. Lecz kiedy zaczęłaś grubnąć musiałaś podjąć się próby powiedzenia mu o dziecku. Kiedy One direction było w telewizji i każda fanka dzwoniąca mogła zdać jaki chciał pytanie, postanowiłaś tam zadzwonić. Próbowałaś się połączyć aż pięć razy, bez skutku. Dopiero po piętnastu minutach trafiłaś na audycję. Reporter: Witamy, o co chcesz zapytać członków zespołu? T: Chciałabym się zapytać jak zareagowałby Harry kiedy dowiedział się, ze za kilkanaście miesięcy zostanie ojcem? Repoter: A więc Harry prosimy o odpowiedź. H: Oj trudne pytanie. Lecz spróbuję na nie odpowiedzieć. Kiedy moja żona powiedziałaby mi taką radosną nowinę cieszyłbym się ogromnie. Dzieci to takie słodkie stworzenia. T: Nie byłbyś nadzbyt opiekunczy? H: A skąd, pozwalałbym jej na wszystko, lecz z pewnym umiarem, zeby nie zrobiła sobie krzywdy. T: Harry to ja (T.I) za 5 miesięcy zostaniesz ojcem. Zapadła cisza nikt się nawet nie poruszył. Każdy myslał nad dym czego się dowiedział. T: Ała.... Harry zerwał się z fotela i krzyknął:kochanie już jadę. Po drodze potknął się o kabel mikrofonu i wpadł na kamerzystę. H: Ała... Nic mi nie jest wstał i czym prędzej pobiegł w stronę wyjścia.
Od tamtego dnia minęło pół roku a wy tworzycie dobry duet w wychowywaniu swojego dzidziusia.
Nie jestem pewna czy wyszedł taki jaki miał być, ale starałam się jak mogłam. Pozdrawiam Nieznajoma11 ;)

2 komentarze:

  1. oo, dobry pomysł :)

    http://everybodyhaveadream1.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, tylko czy nie powinno być 'za kilka miesięcy'? :-)

    OdpowiedzUsuń