czwartek, 6 września 2012

126. Niespodzianka

Zaczęła się szkoła i obowiązki. Ja od tego roku zaczęłam uczęszczać do technikum, więc jeszcze więcej nauki. W wolnych chwilach będę starała się wstawić jakieś imaginy. Tak dla pocieszenia co weekend będę starała się wstawić ich więcej ; ) Wszystkim bez względu do jakiej szkoły zaczęliście chodzić życzę powodzenia i zadowalających ocen. A teraz zapraszam na krótkiego imagina ; D

Siedzisz sobie w domu całkiem sama. Ponieważ Liam wyjechał za granicę nagrywać nowy krążek. Bardzo często patrzyłaś na jego twictamy, aby choć na chwilkę usłyszeć jego głos. Jak zwykle zaczęło się od podstawowych zdań; Cześć wam tu wasz ukochany Liam itp. Chłopak opowiadał o całym dniu spędzonym w studiu i zanucił nawet kawałek nowej piosenki. Zrobiłaś się głodna więc wstałaś od komputera i poszłaś do kuchni. W połowie drogi usłyszałaś, że Liam mówi coś o tobie.
L: Wiecie, że mam dziewczynę? No w sumie co za głupie pytanie, pewnie, że mam i każdy z was o tym wie. A jak nie wie, to się właśnie dowiaduję. Sam ze swojego doświadczenia wiem, że fani nie przepadają za bardzo za partnerami swoich ulubieńców. Lecz pora z tym skończyć, już od pewnego czasu bardzo dobrze żyje mi się z (T.I) i bardzo dobrze się dogadujemy. Ona akceptuje każdą moją wadę. Mam nadzieję, że patrzy na tego twictama. Bo chcę jej powiedzieć jaka jest dla mnie ważna. (T.I) jeśli słuchasz tego to dobrze, chcę cię o coś zapytać.
Ty popatrzyłaś na ten komputer troszeczkę zdenerwowana, co tak ważnego chce powiedzieć Liam. Może chce z tobą zerwać. Z lekką niepewnością powiedziałaś do komputera tak. Jak by miał zaraz cię usłyszeć Liam.
L: Więc chcę wszystkim obwieścić, że już za niedługo jeśli (T.I) się zgodzi, chcę spędzić resztę życia. Nie wyobrażam sobie nikogo innego przy moim boku. (T.I) wyjdziesz za mnie? A tak jestem głupi jak ma odpowiedzieć skoro jej nie ma. Lecz ona nie wie, że dziś rano przyleciałem z powrotem i stoję własnie przed jej domem. Liam wszedł do środka i znalazł cię przed komputerem.
L: Cześć kochanie, cieszę się że oglądałaś, więc jaka jest twoja decyzja? Zgadzasz się?
T: Takkk....
Rzuciłaś się na jego szyje i namiętnie pocałowałaś go w usta. Tego dnia cały świat cieszył się razem z wami, waszym szczęściem ; )

2 komentarze:

  1. Wspaniały. Mega romantyczny : )

    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest po prostu piękne,dla mnie jeszcze bardziej, bo go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń