czwartek, 22 listopada 2012

144. "Niespodzianka"


Ten imagin jest twórczością Dominiki ; D

Kiedy za oknem była dosyć ładna pogoda ty wolałaś siedzieć w domu i czekać ,aż Twój przystojniak - Harry wróci z trasy koncertowe. Bardzo za nim tęskniłaś i nie mogłaś się doczekać kiedy w końcu go przytulisz. Mimo ,że rozmawialiście ze sobą codziennie przez telefon, wiedziałaś ,że i tak nie wytrzymasz z tych ostatnich paru dni rozłąki...
Zbliżały się także twoje urodziny. Harry jak zawsze szykował dla ciebie niespodziankę, o której wiedzieli tylko chłopacy z zespołu. Nieraz próbowałaś się dopytać o co chodzi, lecz żaden z chłopaków nie pisnął ani słówka .......Gdy wyszłaś rankiem po świeże pieczywo wstąpiłaś do wypożyczalni filmów. Wypożyczyłaś sobie na wieczór  jakieś romansidło. Gdy już zrobiło się ciemno, przygotowałaś popcorn i zasiadłaś przed telewizorem. Jak zwykle kiedy oglądałaś  jakiś romantyczny film musiałaś się rozkleić.....Poczułaś zmęczenie i nawet nie wiesz w którym momencie usnęłaś  Kiedy się przebudziłaś ujrzałaś klęczącego obok ciebie Harre'go z dużym bukietem czerwonych róż  Byłaś mile zaskoczona Jego przyjazdem, iż miało go nie być jeszcze przez parę dni. Chciałaś się go zapytać co tutaj robi lecz on nie dopuścił cie do słowa , tylko delikatnie cie pocałował. Harry wyjął pierścionek zaręczynowy i zapytał się czy za niego wyjdziesz. Ty nie wiedziałaś co się dzieje, rozpłakałaś się i wiedziałaś już co to za niespodzianka....Ze wzruszenia nie mogłaś wypowiedzieć ani jednego słowa, wiec tylko go pocałowałaś.....

6 komentarzy:

  1. To jest mój ulubiony imagin z Harrym jakikolwiek czytałam. Świetny a zarazem romantyczny <3
    Pozdrawiam Niaznajoma11

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tego imagina chyba z 5 razy. Za każdym razem ukazywał mi się Harry w tej jego muszce. Takie oświadczyny jakie miałam w wyobraźni dzięki tobie były niezwykłe. Czekam na więcej takich imaginów.
    Weronika; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój imagin..:D
    Hehh.:P
    Dziękuje za miłe opinie.:D

    Domaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Spłynęła mi jedna łezka jak to czytałam. Było to takie romantyczne i piękne, że po prostu nie wytrzymałam. Harry jako romantyk sprawdza się najlepiej w tej roli <3
    Pozdrawiam autorkę ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Redaktor: Zagrajmy w jedno słowo.
    Ja: Ok.
    R: Co sądzisz o tym imaginie?
    J: Niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny. :)
    czekam na więcej ;D
    zapraszam na mój blog z opowiadaniem: http://new-life-in-london-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń